آمادگی بهزیستی البرز برای ارائه مشاوره مذهبی تلفنی
کد خبر: 3918449
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

آمادگی بهزیستی البرز برای ارائه مشاوره مذهبی تلفنی

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: جامعه ما یک جامعه دینی و مذهبی است و مشاوره مذهبی می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد لذا آمادگی این را داریم از طریق خط 1480 از ظرفیت مشاوران دینی و مذهبی استفاده کنیم.

آمادگی بهزیستی البرز برای ارائه مشاوره مذهبی تلفنی

به گزارش ایکنا از البرز، اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی استان البرز، دوم شهریور در آئین تفاهم‌نامه همکاری مشترک با سازمان ستاد اقامه نماز که با حضور مدیرکل ستاد اقامه نماز همراه شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت سید وسالارشهیدان اباعبدالله الحسین(ع) به تعدد مراکز تحت نظارت بهزیستی اشاره کرد و گفت: ۲۰۴ مرکز شبانه‌روزی در استان البرز فعالیت دارند.
وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی هماهنگی که به عمل آوردیم کلیه برنامه‌های دهه عاشورا را در بستر فضای مجازی و آنلاین برگزار خواهیم کرد و با توجه به امکانات خوبی که در حوزه فناوری اطلاعات داریم در صورت وجود اپلیکشن‌های خاص این ایام و معرفی از طرف ستاد اقامه نماز، می‌توانیم همکارانمان را از آن بهره‌مند گردانیم.
این مقام گفت: آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری مشترک با ستاد اقامه نماز اعلام می‌داریم زیرا که معتقدیم برنامه‌های فرهنگی روی کیفیت کارها و بهره‌وری سازمانی نیز اثرگذار است و از آنجایی که عمده کار ما مددکاری است و این کار به‌جز با اعتقاد و باورهای عمیق میسر نمی‌شود برای ما اهمیت زیادی دارد که از سیاست‌گذاری و برنامه‌های ستاد اقامه نماز البرز در این حوزه استفاده کنیم.
حیدری ادامه داد: جامعه ما یک جامعه دینی و مذهبی است و مشاوره مذهبی می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات باشد لذا آمادگی این را داریم از طریق خط 1480 از ظرفیت مشاوران دینی و مذهبی استفاده کنیم.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مرادی، مدیرکل ستاد اقامه نماز البرز اظهارکرد: با توجه به فرمایش شما در خصوص مشاوران مذهبی ما یک تیم بسیار خوبی در حوزه روانشناسی داریم به‌طور مثال یکی از همکاران ما استادتمام دانشگاه علامه طباطبایی است و دوستان‌ روحانی ما نیز همزمان با ایشان در حوزه روانشناسی تدریس می‌کنند و این ظرفیت خوب استانی را با یک تیم 10 نفره روانشناسی اعم از خانم و آقا و با تجربه‌ای پنج ساله در استان البرز داریم.
وی گفت: تقریبا دوسال از راه‌اندازی سامانه سجاده می‌گذرد و یکی از اداراتی که بیشترین پیگیری را داشته و با جدیت مسائل و موارد سامانه سجاده را دنبال کرده است، اداره کل بهزیستی استان است و دو یا سه دستگاه اجرایی در استان ادارات تابعه شهرستان‌هایشان را هم ملکف به اینکار کردند و اهتمام لازم را داشته‌اند و امیدوارم سایر ادارت به مانند بهزیستی ادارات شهرستان‌های خود را در این زمینه فعال کنند.
این مسئول تصریح کرد: ستاد اقامه نماز با بهزیستی تعاملی بسیار خوبی در چند سال اخیر داشته‌اند که اوج همکاری ما جشنواره سرود نماز و قبل از آن هم طرح نیک بود که البته با این شرایطی که در بحث شیوع بیماری پیش‌آمده امیدواریم که بتوانیم به‌صورت مجازی برنامه‌هایمان را اجرا کنیم و انشاالله با همکاری هم بتوانیم در امر توسعه نماز گام‌های مؤثری را برداریم.
گفتنی‌است در پایان این جلسه تفاهمنامه همکاری مشترک بین این دو اداره کل به امضا رسید.

انتهای پیام
captcha