تولید ۵۸ میلیون ماسک در لرستان تا پایان امسال
کد خبر: 3918335
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

تولید ۵۸ میلیون ماسک در لرستان تا پایان امسال

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: با توجه به ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک، هدف‌گذاری تولید لرستان تا پایان امسال ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

ماسکبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، امروز یکشنبه، دوم شهریور‌ماه، در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم حفظ سلامت عزاداران سید و سالار شهیدان در ایام محرم، اظهار کرد: سازمان صمت لرستان با توجه به ضرورت رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت عزاداران حسینی اقدام به توزیع ۶۰ هزار ماسک بین هیئات مذهبی استان لرستان کرده است.

وی با اشاره به شرایط کنونی مملکت و شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: امسال عزاداری محرم و ترویج فرهنگ عاشورا را به شکلی جدید و با رعایت نکات بهداشتی تجربه خواهیم کرد این در حالی‌است که در صورت اعلام نیاز هیئات برای ماسک، آمادگی توزیع مجدد ماسک بین هیئات وجود دارد.

صفی‌خانی با ذکر این مطلب که قیمت هر عدد ماسک یک‌هزار و ۵۰ تومان است و ۲۰ تن محلول و مواد ضدعفونی کننده برای مصرف هیئات با نازل‌ترین قیمت از درب کارخانه تأمین و تحویل شده است، تصریح کرد: سه کارخانه صنعتی تولید ماسک در استان لرستان فعال است و با توجه به ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک، هدف‌گذاری تولید لرستان تا پایان امسال ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تأمین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha