تجلیل از بانوان ایثارگر در سمنان
کد خبر: 3915781
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

تجلیل از بانوان ایثارگر در سمنان

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان از تجلیل بانوان ایثارگر استان خبر داد و گفت: تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب ضروری است.

تجلیل  از بانوان ایثارگر سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهسا شاه‌حسینی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری امروز، 20 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تبیین نقش بانوان در دفاع مقدس برای نسل جدید انقلاب به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، یادآور شد: در تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از شخصیت‌های فرزانه‌ای که کمتر مسئولان به دیدارشان رفته‌اند، قدردانی شود.

وی نقش و جایگاه بانوان استان در هشت سال دفاع مقدس را بسیار برجسته دانست و افزود: این بانوان با رشادت و ایثار در پیروزی حق علیه باطل نقش غیرقابل‌انکاری داشتند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با تأکید بر اینکه از دستگاه‌های اجرایی که در اجرای مصوبه‌های کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تلاش بودند قدردانی می‌شود، متذکر شد: اقدام‌های کارشناسانی که در جلسات شرکت ندارند و یا مصوبات را در گام اجرایی قرار نمی‌دهند، رصد و گزارش خواهد شد.

وی از خوانش فرازهایی از کتاب‌های ویژه دفاع مقدس و اجرای طرح‌های فرهنگی به‌طور خاص و ویژه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: طرح‌های خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی در کمیته خانواده، زنان، کودک و نوجوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان در دست اقدام است.

انتهای پیام
captcha