راهیابی ۷۴ دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن
کد خبر: 3911246
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

راهیابی ۷۴ دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن

معاون آموزش و پرورش لرستان از راهیابی ۷۴ دانش‌آموز در دو بخش آوایی و پژوهشی به مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی خبر داد.

راهیابی 74 دانش‌آموز لرستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآنحجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مرحله استانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این مسابقات قرآنی تیرماه امسال به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار شد.

وی تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به‌سمت فرهنگ قرآنی، ایجاد انس با قرآن، توسعه و ترویج مفاهیم قرآن، نماز و همچنین شناخت سیره معصومین(ع) بین دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی ذکر کرد و افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی دو هزار و 800 دانش‌آموز لرستانی در چهارده رشته و در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با هم به رقابت پرداختند و در پایان 44 دانش‌آموز در مسابقات آوایی و 30 نفر از دانش‌آموزان در رشته پژوهشی به مرحله کشوری معرفی شدند.

مؤمنی ضمن تقدیر از افرادی که در مرحله استانی شرکت کرده‌اند، اضافه کرد: در مجموع 329 نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در این مسابقات به‌عنوان نفرات برتر شناخته شدند که از آن‌ها تجلیل و نفرات اول در هر رشته و بخش به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآنی معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha