شرکت ۲۸۰۰ دانش‌آموز لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن
کد خبر: 3910715
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

شرکت ۲۸۰۰ دانش‌آموز لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن

معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن دانش‌آموزی به‌صورت مجازی، گفت: ۲۸۰۰ دانش‌آموز در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند و در پایان هفتاد و چهار نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

شرکت ۲۸۰۰ دانش‌آموز لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان امروز چهارشنبه، 25 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان به‌صورت مجازی، گفت: این مسابقات با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به‌سمت فرهنگ قرآنی، ایجاد انس با قرآن، توسعه و ترویج مفاهیم قرآن، نماز و همچنین شناخت سیره معصومین(ع) بین دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی که به‌صورت غیر حضوری و با شرکت بیش‌ از ۲۸۰۰ دانش‌آموز برگزار شد، دانش‌آموزان در چهارده رشته و در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با هم به رقابت پرداختند و در پایان ۴۴ دانش‌آموز در مسابقات آوایی و ۳۰ نفر از دانش‌آموزان در رشته پژوهشی به مرحله کشوری معرفی شدند.

مومنی با اشاره به این‌که ارسال آثار دانش‌آموزان به‌صورت مجازی و از طریق شبکه «شاد» تا پایان تیرماه به وزارت انجام خواهد شد، ابراز امیدواری کرد با کمک اولیا و مربیان، دانش‌آموزان در راستای سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز گام بردارند.

معاون پرورشی آموزش‌و‌پرورش لرستان ضمن تقدیر از شهرستان‌ها و مناطقی که در مرحله استانی شرکت کرده‌اند، گفت: در مجموع ۳۲۹ نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم در این مسابقات به‌عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

انتهای پیام
captcha