آمادگی قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان برای رصد مسائل فرهنگی
کد خبر: 3910082
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

آمادگی قرارگاه صاحب‌الامر(عج) لرستان برای رصد مسائل فرهنگی

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان از آمادگی این قرارگاه برای راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ور در استان خبر داد و گفت: جزیره‌ای کار کردن و نداشتن افق و چشم‌انداز منسجم در خصوص مسائل فرهنگی از عوامل اصلی به نتیجه نرسیدن تلاش‌های فرهنگی در استان است.

آمادگی قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان برای رصد مسائل فرهنگیمیثم کشکولی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح فعالیت‌های ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، به نشست مشترک معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعضای ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی که اخیراً به میزبانی ارشاد لرستان برگزار شد، اشاره کرد و گفت: ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تلاش دارد تا با زمینه‌سازی مناسب، پشتیبانی فکری و معنوی از همه تشکل‌ها و گروه‌های فرهنگی را برعهده‌ بگیرد تا ضمن ایجاد شبکه‌ای منسجم از نیروهای انقلابی، از توانمندی و اثرگذاری این نیروها در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استفاده کند.

وی افزود: این مجموعه، مجموعه‌ای مستقل و مردمی متشکل‌ از فعالان و نخبگان فرهنگی است که با هدف ایجاد زمینه مشارکت‌آفرینی و هم‌افزایی به‌صورت خودجوش تشکیل ‌شده و وابستگی به احزاب، گروه‌ها و جریانات و گروه‌های سیاسی ندارد.

دبیر قرارگاه فرهنگی صاحب‌الامر(عج) لرستان ادامه داد: تلاش شده تا همه انقلابی‌ها و حزب‌‌الهی‌ها در زیر یک چتر جمع شوند تا با همراهی و همگامی هم به‌عنوان سربازان انقلاب، راهی را که شهدا برای ما هموار کردند ادامه دهیم.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لرستان با تأکید بر این‌که این جبهه آمادگی راه‌اندازی هیئت اندیشه‌ورز و رصد مسائل فرهنگی در استان را دارد، گفت: جزیره‌ای کار کردن، عدم انجام کارهای تشکیلاتی، عدم زمینه‌سازی مناسب و عدم بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و کادرسازی، نداشتن چشم‌انداز و نقشه واحد و منسجم در خصوص مسائل فرهنگی استان، از عوامل اصلی به نتیجه نرسیدن تلاش‌های فرهنگی در استان است که باید از آن دوری کرد و به‌سمت کار تشکیلاتی و منسجم رفت.

کشکولی بر روند تسهیل و توسعه ثبت مؤسسات فرهنگی و مجموعه‌های مردمی و فراهم کردن زمینه مناسب برای کنشگران فرهنگی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha