فعالیت ۸۰۰ مبلغ دینی در بروجرد
کد خبر: 3907273
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

فعالیت ۸۰۰ مبلغ دینی در بروجرد

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: ۸۰۰ مبلغ دینی در این شهرستان در امر تبلیغ فعالیت دارند که در حالت عادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شدند اما با شیوع بیماری کرونا این فعالیت در حال حاضر متوقف شده است.

برگزاری اختتامیه کنگره ملی تبلیغ در سال 1400به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد شنبه، هفتم تیرماه، در نشست برنامه‌ریزی طرح ملی کنگره تبلیغ که در اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی شهرستان برگزار شد، گفت: بیش‌ از ۸۰۰ مبلغ دینی در بروجرد در امر تبلیغ فعالیت دارند که در حالت عادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام می‌شدند اما با شیوع بیماری کرونا این فعالیت در حال حاضر متوقف شده‌ است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی تبلیغ، افزود: فعالیت این طرح از یک ماه پیش شروع شده و اختتامیه آن در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

جعفرپور با اشاره به این‌که هدف از اجرای طرح کنگره ملی تبلیغ، شناسایی افراد نخبه در زمینه‌های فرهنگی، دانشگاهی، تبلیغی، فضای مجازی، گفتمان‌های دینی و … است، گفت: توجه ویژه به کاربرد و استفاده از فضای مجازی در جهات درست می‌تواند نکات مثبتی به‌دنبال داشته باشد و نباید جنبه‌های منفی این فضا را همیشه در نظر بگیریم، چه‌بسا در این شرایط کرونایی با استفاده از فضای مجازی می‌توانیم آموزش‌های لازم را ارائه داده و از سرفصل‌های آموزشی و فرهنگی سالانه و عملکرد ادارات عقب نمانیم.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این‌که در آئین اختتامیه کنگره ملی تبلیغ از نخبگان برتر و از مشارکت‌کنندگان در حوزه‌های مختلف تجلیل خواهد شد، گفت: در طول ماه‌های آینده برنامه‌های متعددی در راستای اجرای طرح ملی کنگره تبلیغ در استان انجام خواهد شد که از فعالان فضای مجازی می‌خواهیم این واحد را یاری کنند.

انتهای پیام
captcha