ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3905428
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شود

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزاری می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 28 تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، فراخوان برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان زنجان منتشر شده و امسال این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد که در بخش ویژه از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.

جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد(یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) موضوعات بخش اصلی این جشنواره هستند.

فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار تولیدی خود را در قالب خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای تا 28 تیرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. پس از داوری و اعلام نتایج، آثار برتر به جشنواره کشوری معرفی می‌شوند.

اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 02433552240 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha