تولید روزانه 4 هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی لرستان
کد خبر: 3903390
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

تولید روزانه 4 هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی لرستان

معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: با شروع امتحانات نهایی و نیاز دانش‌آموزان به ماسک جهت حضور فیزیکی در امتحانات، کانون‌های فرهنگی و تربیتی لرستان روزانه بیش‌از چهار هزار ماسک تهیه و به‌صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار دادند.

تولید روزانه 4 هزار ماسک در کانون‌های فرهنگی و تربیتی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان امروز یک‎شنبه، هجدهم خرداد در بازدید از کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی ـ تربیتی امام علی(ع) شهرستان دورود، گفت: به‌منظور دسترسی آسان دانش‌آموزان و فرهنگیان به ماسک، کانون‌های فرهنگی و تربیتی لرستان با تولید روزانه بیش‌از چهار هزار ماسک توانستند نقش محوری خود را به نحو شایسته نشان دهند .

وی افزود: با شروع امتحانات نهایی و نیاز دانش‌آموزان به ماسک جهت حضور فیزیکی در امتحانات، کانون‌های فرهنگی و تربیتی روزانه بیش‌از چهار هزار ماسک تهیه و به‌صورت رایگان در اختیار  دانش‌آموزان قرار دادند.

وجیه‌اله زندی‌فر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود نیز در حاشیه این بازدید گفت: به‌منظور تهیه ماسک برای دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم، کانون فرهنگی و تربیتی امام علی(ع) دورود اقدام به تشکیل کارگاه تولید ماسک نموده است .

وی افزود: در این کارگاه‌ها، بهترین مواد اولیه تهیه و در کانون فرهنگی و تربیتی امام علی(ع) با همکاری نیروهای جهادی و همکاران فرهنگی هنرستان‌ها انجام می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دورود ادامه داد: هم‌اکنون در این کارگاه روزانه بیش‌از هزار ماسک تهیه می‌شود و به‌صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان و همکاران قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha