آغاز احداث نیروگاه خورشیدی موقوفه مدنی ازنا
کد خبر: 3903328
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

آغاز احداث نیروگاه خورشیدی موقوفه مدنی ازنا

عملیات احداث پروژه سرمایه‌گذاری نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو وات در موقوفه سید نظام‌الدین احمد مدنی شهرستان ازنا آغاز شد.

آغاز احداث نیروگاه خورشیدی موقوفه مدنی ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، شنبه، هفدهم خردادماه، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در مراسم آغازین احداث پروژه سرمایه‌گذاری در شهرستان ازنا، گفت: در راستای تحقق شعار «جهش تولید» ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و تدابیر نماینده  ولی‌فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه و به‌منظور کمک به رونق تولید و اشتغال، عملیات اجرایی پروژه سرمایه‌گذاری  نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو وات در شهرستان ازنا آغاز شد.

وی ادامه داد: این پروژه بعد از انجام مطالعات، امکان‌سنجی و تهیه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، در کمیته استانی احیا، توسعه و عمران موقوفات استان لرستان به تصویب رسید و بعد از طی فرآیندهای قانونی شناسایی و جذب پیمانکار، وارد فاز اجرایی شد.
در ادامه مسلم رضایی‌پور، معاون بهره‌وری اقتصادی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه، هم‌زمان با دهه کرامت و ایام بزرگداشت امامزادگان، به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه، با حجم سرمایه‌گذاری ده میلیارد ریال از نوع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بوده در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع، در شهرستان ازنا، احداث و بعد از تکمیل و تاییدات مهندسین شرکت توزیع برق استان، وارد شبکه مدار خواهد شد.
رضایی ادامه داد: مدیریت شرکت توزیع برق استان لرستان و توزیع برق شهرستان ازنا، همکاری صمیمانه و اثربخشی برای اجرای این پروژه داشته‌اند.

یادآور می‏‌شود، موقوفه سید نظام‌الدین احمد مدنی مربوط به ۷۰۰ سال پیش است که در شهرستان ازنا روستای گلیجرد واقع شده است.

انتهای پیام
captcha