توجه ویژه مجلس به «جهش تولید» و اشتغال جوانان
کد خبر: 3902033
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

توجه ویژه مجلس به «جهش تولید» و اشتغال جوانان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس یازدهم را تبریک گفت و تأکید کرد: انتظار جامعه از مجلس، توجه ویژه به تحقق «جهش تولید» و اشتغال جوانان است.

توجه ویژه مجلس به جهش تولید و اشتغال جوانانبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌‌احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در سال نخست دوره یازدهم تبریک گفت.

در پیام حجت‌الاسلام شاهرخی آمده است: انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به‌عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در این پیام خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه ویژه مجلس به «جهش تولید» و اشتغال جوانان، تأکید شده است: امید است در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی شما و نیز حضور فعال و اثرگذار نمایندگان مجلس شورای اسلامی شاهد پیشرفت کمی و کیفی اقتصادی، فرهنگی و رشد اشتغال جوانان و رفع تنگناهای معیشتی مردم به‌ویژه مردم استان لرستان که سال‌ها از نرخ بالای بیکاری، تورم و عدم رونق کسب وکار رنج می‌برند، با تدابیر جنابعالی در جهت رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم باشیم.

در پایان پیام امام جمعه خرم‌آباد نیز اضافه شده است: از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را درخواست می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha