برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰ مسجد ملایر
کد خبر: 3898515
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰ مسجد ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری برنامه شب‌های قدر همزمان در ۷۰ مسجد شهرستان ملایر شامل ۴۰ مسجد شهری و ۳۰ مسجد روستایی خبر داد.

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰ مسجد ملایرحجت‌الاسلام حسین گروسی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با شب‌های قدر در ۷۰ مسجد شهرستان ملایر شامل ۴۰ مسجد شهری و ۳۰ مسجد روستایی برنامه شب‌های قدر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام گروسی با بیان اینکه برگزاری مراسم در شب‌های قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، گفت: در این زمینه قرار شد که مراسم در فضای باز مساجد و در صورت ضرورت در فضای خود مسجد با رعایت یک متر فاصله افراد از یکدیگر با حداکثر ظرفیت ۲۵ درصد و همچنین الزام استفاده از ماسک و دستکش و به مدت دو ساعت انجام شود.
وی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در مراسم تاکید داریم در مراسم احیای شب‌های قدر سعی کنند با رعایت کامل مسائل بهداشتی و همراه داشتن ماسک، دستکش و مهر و سجاده‌‌ شخصی در مساجد حضور پیدا کنند، گفت: قرار شد با هماهنگی اداره صنعت و معدن و تجارت و هیات امنای مساجد برگزار کننده مراسم ماسک در اختیار مردم قرار گیرد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر یادآور شد: همچنین به صورت آن لاین از سوی ۱۶ هیات مذهبی شهرستان از فضای مجازی برای مردم برنامه شب‌های قدر بارگذاری شده که اعمال شب قدر، ادعیه و فایل‌های مربوطه در کانال‌ها و گروه‌های پیام رسان‌های داخلی قابل رویت است.
وی تصریح کرد: مومنان شرکت کننده در مراسم احیای شب‌های قدر، سعی کنند با رعایت کامل مسائل بهداشتی و همراه داشتن ماسک، دستکش و مهر و سجاده‌‌ شخصی در مساجد حضور پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha