توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت موقوفات در سمنان
کد خبر: 3897987
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت موقوفات در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا 15 ماه مبارک رمضان بیش از 14 هزار بسته معیشتی با محوریت امامزادگان و موقوفات استان سمنان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت موقوفات در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی،مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان  امروز 22 اردیبهشت در گفت و گو مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت آستان امامزادگان و موقوفات استان و به همت هیأت‌امنای بقاع متبرکه، اماکن مذهبی و همکاران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و از محل نذور بقاع متبرکه، موقوفات منطبق، مساعدت و همراهی خیران استان تهیه و توزیع شده است.

وی ادامه داد:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و خسارات وارده به اقشار مختلف در سطح جامعه، مقرر شد تا در مراحل مختلفی با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذور بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیران نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین نیازمندان و خسارت‌دیدگان کرونا اقدام شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان، حدود 6 هزار بسته ارزاق تهیه و بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیدگان توزیع شد متذکر شد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اجرای طرح ضیافت همدلی، نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق برای توزیع بین جامعه هدف اقدام شد که تا این لحظه و باهمت امنای بقاع متبرکه و خیرین بالغ‌بر هشت هزار بسته ارزاق تهیه و توزیع شده است.

تدینی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون،حدود 20 هزار بسته اقلام بهداشتی و 50 هزرار عدد ماسک در بقاع متبرکه استان تهیه و بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha