فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در فضای مجازی
کد خبر: 3897251
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در فضای مجازی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: با توجه به شیوع کرونا فعالیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه در فضای مجازی گسترش یافته و در آینده گسترده‌تر نیز می‌شود.

فعالیت فرهنگی بقاع متبرکه در بستر فضای مجازی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه سمنان، امروز 19 اردیبهشت ماه در گفت‌وگوی مجازی با اصحاب رسانه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بسته‌شدن فیزیکی درب حرم‌های مطهر بقاع متبرکه، یکی از بهترین شیوه‌های توسعه و ترویج معارف اسلامی و ارائه خدمات فرهنگی توسط بقاع متبرکه، استفاده بهینه از بستر شبکه‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، یکی از اقدامات روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این اداره راهبری بقاع متبرکه به منظور راه‌اندازی کانال‌های اطلاع‌رسانی امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان در فاز اول است. در راستای بهره‌مندی بهتر مردم از این فضای ایجاد شده، محتوای خوب از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تولید و در اختیار میران کانال‌ها قرار می‌گیرد.

مدیر کل اوقاف سمنان با تأکید بر اینکه از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی گروه‌های تخصصی است متذکر شد: به منظور تسهیل در دسترسی هیئت امنای بقاع متبرکه و امنای موقوفات و ارائه آسان‌تر گزارش اقدامات در این فضای ایجاد شده است.

تدینی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال استفاده از ظرفیت 8 روحانی مبلغ مستقر در قم جهت تبلیغ و فعالیت تبلیغی در کانال‌های منتسب به امامزادگان استان در فضای مجازی است.

به گفته وی؛ همکاری با صدا و سیمای مرکز سمنان و تولید و پخش برنامه‌های مذهبی و ادعیه از بقاع متبرکه استان از دیگر اقدامات این اداره کل در ماه مبارک رمضان امسال است.

انتهای پیام
captcha