تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3896253
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در لرستان در یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی است، تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را مؤثر و کارگشا ارزیابی کرد.

تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌احمد‌رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان، شامگاه یکشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه در یکصد و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر اینکه این شورا باید جایگاه اصلی و واقعی خود را در ترسیم فضای فرهنگی استان پیدا کند، گفت: 9 هیئت اندیشه‌ورز با موضوعات مختلف در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تشکیل شده و تشکیل اینگونه هیئت‌ها در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب مؤثر و کارگشا خواهد بود و زمینه تحقق ابعاد مختلف این بیانیه که نقشه راه چهل ساله دوم عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود را فراهم می‌آورد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان افزود: تجربیات چهل ساله اول انقلاب مانند اجرای عدالت، مبارزه با فساد، گسترش معنویت و اخلاق و ... باید زمینه تحقق این بیانیه و عینیت یافتن آن در سطح جامعه در زوایای مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی باشد و لازم است دستگاه‌های اجرایی با توجه به وظایفشان، راهکارهای مختلف تحقق آن را تدوین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق باید با اقدامات صورت گرفته همخوانی داشته باشد و اگر قرار باشد با گسترش فعالیت‌ها نتوانیم میزان طلاق را کاهش دهیم باید راهکارهای جدیدی را تدوین کرد.

امام جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: نهادهای اجرایی در کمترین زمان، طرح‌ها و ایده‌های خود در خصوص راهکارهای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و کاهش آسیب‌های اجتماعی را جهت بررسی به دبیرخانه شورا واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha