رتبه آخر پلدختر از نظر آمار مبتلایان به کرونا
کد خبر: 3895621
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

رتبه آخر پلدختر از نظر آمار مبتلایان به کرونا

فرماندار پلدختر با بیان این‌که پلدختر از نظر مبتلایان به کرونا آخرین شهرستان لرستان بوده است، گفت: تاکنون ۲۷ مبتلا و فقط دو فوتی داشته‌ایم و اکثر مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

رتبه آخر پلدختر از نظر آمار مبتلایان به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، حسن رضائیان، فرماندار پلدختر پنج‌شنبه، یازدهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان این‌که از لحاظ مبتلایان به کرونا، پلدختر آخرین شهرستان استان است و خدا را شکر شرایط قابل قبولی داریم، اظهارکرد: تاکنون ۲۷ مبتلا و فقط دو فوتی داشته‌ایم و اکثر مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

وی با بیان این‌که به مردم هشدارهای لازم در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا داده شده است، تاکید کرد: خوسبختانه مردم این شهرستان همکاری خوبی داشته‌اند و انتظار داریم این روند را ادامه دهند.

فرماندار پلدختر با اشاره به بازگشایی بازار و برخی صنوف در این شهرستان، تصریح کرد: توصیه‌های لازم در این خصوص انجام شده و اگر مردم موارد لازم را رعایت نکند احتمال افزایش مبتلایان وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که سه کارگاه تولید ماسک در پلدختر فعالیت دارند، اضافه کرد: علاوه‌بر نیاز شهرستان برخی از تولیدات این کارگاه‌ها به استان ارسال می‌شود.

رضائیان با اشاره به این‌که از برخی شهرستان‌های همجوار بیماران خود را به پلدختر می‌آورند، افزود: با این وجود از لحاظ تجهیزات و امکانات بیمارستانی خوشبختانه مشکلی نداریم.

انتهای پیام
captcha