برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی «خ مثل خبرنگار» در لرستان
کد خبر: 3895451
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی «خ مثل خبرنگار» در لرستان

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه خاطره خبرنگاران لرستان از معلم خود با عنوان «خ مثل خبرنگار» در استان خبرداد.

برگزاری مسابقه خاطره‌نویسی «خ مثل خبرنگار» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، صیاد درگاهپور، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان امروز، یازدهم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: به‌مناسبت آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از تلاش خبرنگاران که قلم را به لطف معلم در دست گرفته و نوشتن آموخته‌اند در نظر دارد مسابقه خاطره خبرنگاران لرستان از معلم خود را با عنوان «خ مثل خبرنگار» و در قالب متن نوشتاری برگزار کند.

وی افزود: خبرنگاران استان می‌توانند یک خاطره زیبا از معلم خود در دوران تحصیل‌شان در مدرسه را با ذکر مشخصات معلم و خبرنگار به همراه شماره تماس و ترجیحاً ارسال یک عکس از دوران تحصیل و دانش‌آموزی خود را به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۹۷۳۷۲۸۵۱ ارسال نمایند.

درگاهپور ادامه داد: خبرنگاران محترم استان تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند در مسابقه «خ مثل خبرنگار» شرکت کنند و در این رابطه نیز به ۱۰ اثر برتر جوایزی از سوی دبیرخانه هفته بزرگداشت مقام معلم داده می‌شود و جایزه ارزنده‌ای نیز به معلمی که بهترین خاطره را در ذهن خبرنگار ثبت کرده است (از بین ۱۰ اثر برتر خبرنگاران) اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha