تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه قرآنی «نصر»
کد خبر: 3894901
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه قرآنی «نصر»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تمدید مهلت ثبت نام در مسابقه قرآنی نصر تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۹۹ خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقه بزرگ قرآنی «نصر»علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: اولین فراخوان مسابقه قرآنی «نصر» ویژه دانش‌آموزان و والدین سراسر کشور از 20 اسفندماه به‌همت معاونت فرهنگی و پرورشی خراسان رضوی و با شعار «مدرسه تعطیل شود تربیت تعطیل نمی‌شود» به‌صورت ملی آغاز شد.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این مسابقه ایجاد روحیه شور و نشاط در خانواده‌هاست، افزود: این مسابقه در دو بخش دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و در قالب 10 رشته قرآنی شامل تلاوت تقلیدی، اذان، خطبه‌خوانی، خوانش قصص قرآنی، صحیح‌خوانی نماز، مجری‌گری‌، دعا‌خوانی، مکبری، حفظ جزء 30 و بازی‌های قرآنی است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه اظهار کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل صوتی را در رشته مورد نظر ضبط کرده و به نشانی دبیرخانه ارسال کنند. تاکنون بیش از سه هزار دانش‌آموز آثار خود را به دبیرخانه استان ارسال کرده‌اند و با توجه به استقبال خوبی که از این طرح شده مقرر شد تا 12 اردیبهشت‌ماه مهلت ارسال آثار تمدید شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ابراز کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال کلمه «نصر» به فارسی در کانال @nasr1399 در پیام‌رسان‌ها در این مسابقه شرکت کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه serat.pt.medu.ir مراجعه کنند.

وی با تأکید بر درج اطلاعات و مشخصات کامل شرکت‌کنندگان در مسابقه نصر گفت: با توجه به اینکه هر یک از اعضای خانواده می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند؛ لذا خانوادهایی که تمام اعضایش در این مسابقه شرکت کنند، امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد و در پایان نیز به 99 خانواده که آثارشان در این مسابقه برگزیده شود، 99 کارت هدیه 200 هزارتومانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha