حمایت مالی از طرح‌های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی
کد خبر: 3893355
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

حمایت مالی از طرح‌های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان از انتشار فراخوان ایده و طرح‌های قرآنی با هدف حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی خبر داد.

حمایت مالی از طرح‌های قرآنی با قابلیت اجرا در فضای مجازی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره دوم اردیبهشت در آستانه ماه مبارک رمضان، از این ماه به عنوان ماه نزول قرآن یاد کرد و با تأکید بر نقش و جایگاه پیام‌های قرآنی و عترتی در تسکین و آرامش اذهان در فضای مجازی و در دوران قرنطینه عمومی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت توجه بر نحوه انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسات و نهادهای قرآنی در حال حاضر یکی از سیاست‌های اولویت‌دار حمایت از برنامه‌ها و طرح‌های حوزه قرآن و عترت با قابلیت اجرا در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: به همین منظور با انتشار فراخوان این موضوع به مؤسسات قرآن و عترت؛ از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور خواسته شده حداکثر سه طرح ممتاز و مورد تأیید که قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند را تا دهم اردیبهشت‌ماه 1399 از مؤسسات و نهادهای قرآنی استان خود دریافت و به معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و از حمایت تا سقف 200 میلیون ریال بهره‌مند شوند.

نورمحمدی با دعوت از مؤسسات قرآن و عترت استان سمنان برای مشارکت فعال در این فراخوان گفت: تمامی طرح‌ها در کمیته‌ای که برای سیاستگذاری و برنامه‌ریزی این فراخوان تشکیل شده، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان بیان کرد: طرح‌های مصوب با مشارکت معاونت قرآن و عترت و با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها توسط مؤسسات قرآنی اجرا و در بازه زمانی نیمه اول سال‌جاری از طریق فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام
captcha