توزیع پنج میلیارد ریال بین خانواده‎های نیازمند زندانیان لرستان
کد خبر: 3892828
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

توزیع پنج میلیارد ریال بین خانواده‎های نیازمند زندانیان لرستان

مدیرکل زندان‎های لرستان با اشاره به توزیع پنج میلیارد ریال کمک نقدی در قالب کارت‌های هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان، گفت: این کمک از سوی مددکاران به‎صورت حضوری تقدیم این خانواده‌ها می‌شود.

توزیع پنج میلیارد ریال بین خانواده‎های نیازمند زندانیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالمجید کشوری، مدیرکل زندان‎های استان، امروز دوشنبه، یکم اردیبهشت‎ماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه پنج میلیارد ریال کمک نقدی در قالب کارت‌های هدیه ۲۰۰ هزار تومانی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان توزیع خواهد شد، گفت: این کمک از سوی مددکاران به‎صورت حضوری تقدیم این خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‎گونه مورد مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در داخل زندان‌های لرستان نداشته‌ایم، گفت: در استان بیش‎ از هزار و ۶۰۰ نفر از زندانیان مشمول بخشنامه مرخصی نوروزی شده و به مرخصی اعزام شدند.

مدیرکل زندان‌های لرستان، با اشاره به این‎که پیش‎بینی‌های لازم برای مراجعه این افراد به زندان صورت گرفته، بیان کرد: بخشی‎از آن‎ها مشمول مرخصی پایان حبس شده و بخشی دیگر نیز باید برای ادامه تحمل حبس به زندان برگردند که این زندانیان نیز از طریق مراکز درمانی تأیید سلامت خود را می‌گیرند و سپس به زندان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha