قدردانی مدیركل اطلاعات فارس از مدافعان سلامت
کد خبر: 3892079
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳

قدردانی مدیركل اطلاعات فارس از مدافعان سلامت

مدیركل اطلاعات استان فارس طی نامه‌ای خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز از فعالیت خدمتگزاران عرصه سلامت اعم از رؤسا، معاونان، مدیران، پزشكان و پرستاران قدردانی كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی شیوع ویروس كرونا و تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت برای مهار این ویروس و درمان مبتلایان به آن، مدیركل اطلاعات فارس نامه‌ای تشكرآمیز خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز به‌منظور قدردانی از تمام تلاشگران این عرصه ارسال كرد.

در این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

النعمتان مجهولتان؛ الصحه و الامان؛ به فرموده رسول مکرم اسلام (ص) دو نعمت «سلامت» و «امنیت» ناشناخته­اند و قدر و منزلت هر نعمت آنگاه آشکار می­شود که از دست رفته باشد.

رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رؤسا، معاونین، مدیران، پزشکان، پرستاران و سایر خدمتگذاران عرصه سلامت

سلام علیکم

بهترین درودها و سلام از جانب خود و آحاد سربازان گمنام امام زمان(عج) تقدیم به شما رزمندگان سپیدپوش عرصه سلامت می­نمایم. درود بر شما که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اوج این افتخار ملی در این آزمون بزرگ متعلق به شماست.

ملت ما مفتخر است به افتخارآفرینی­های سربازان این مرز و بوم در عرصه­های مختلف و امروز افتخار می‌کند به ایثارها، از خودگذشتگی­ها و جهاد شما سربازان مدافع سلامت.

درود می­فرستیم به ارواح طیبه شهدای عرصه امنیت و شهدای اخیر مدافع سلامت، به نمایندگی از سربازان بی­نام و نشان عرصه مجاهدت­های خاموش در هفته «سربازان گمنام امام زمان(عج)» بر خود فرض دانستم تا ضمن تبریک اعیاد شریف شعبانیه از تلاش­های خالصانه شما تشکر کنم و برای برادران و خواهران شریفم در مجموعه درمانی، آرزوی سلامتی و موفقیت نمایم، باشد که خداوند منان به برکت این مجاهدت­های خالصانه و توسلات مردم به درگاه الهی و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و در سایه توجهات حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) هر چه زودتر این بلیّه را از سر عموم بشر، خصوصا ملت شریف ایران دور نماید.

انتهای پیام
captcha