افتتاح بخش قرنطینه بیماران کرونایی در پارسیان
کد خبر: 3891549
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

افتتاح بخش قرنطینه بیماران کرونایی در پارسیان

بخش قرنطینه ویژه بیماران مبتلا به کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در بیمارستان رستمانی پارسیان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی اکبری، رئیس بیمارستان رستمانی شهرستان پارسیان عصر روز گذشته، 25 فروردین‌ماه در مراسم بهره‌برداری از بخش قرنطینه ویژه بیماران مبتلا به کرونا این بیمارستان ضمن قدردانی از تلاش نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت کنترل بیماری و امدادرسانی، اظهار کرد: این بخش که ۲۰ تخت، شامل پانزده تخت ویژه مردان و پنج تخت ویژه بانوان دارد؛ به همراه کادر درمان از سوی منطقه چهارم ثارالله نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌منظور کمک به حوزه درمان به این بیمارستان اضافه شد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی بخش قرنطینه، بیماران پس از ترخیص از بخش ایزوله، در این بخش تحت مراقبت قرار می‌گیرند.

سردار منصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت نیروهای درمان، گفت: رسالت سپاه حدومرز ندارد و هر جا کشور و ملت احساس نیاز کنند، سبزپوشان سپاه پاسداران وارد میدان می‌شوند.

وی افزود: لباس سبز پاسداران، لباس خدمت آن‌ها بوده و زمان و مکان نمی‌شناسد. گاهی در دفاع از حریم ولایت و حول اهل‌بیت‌(ع)، زمانی در سیل، زمانی در زلزله و زمانی در این بیماری باید در میدان باشیم و به مردم خدمت کنیم.

فرمانده منطقه چهارم ندسا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا، نیروهای سپاه پاسداران اقدام به گندزدایی معابر، کمک به اقشار کم‌درآمد، تهیه ماسک و اقلام پزشکی کرده و امروز نیز با توجه به نیاز پارسیان به بخش قرنطینه، اقدام به راه‌اندازی آن کردند.

سردار روانکار اضافه کرد: منطقه چهارم ثارالله ندسا این آمادگی را دارد در صورت نیاز و تخصیص فضا توسط فرمانداری شهرستان، این حجم اجرایی را تا ٣ برابر افزایش دهد.

انتهای پیام
captcha