ممنوعیت توقف اتوبوس‌ها در مجتمع‌های رفاهی بین راهی لرستان
کد خبر: 3884007
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

ممنوعیت توقف اتوبوس‌ها در مجتمع‌های رفاهی بین راهی لرستان

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا، توقف ناوگان اتوبوس در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین راهی تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

ممنوعیت توقف اتوبوس‌ها در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، میثم قدمی، معاون اداره‎کل راهداری و حمل‎و‎نقل جاده‌ای استان، شامگاه یک‎شنبه، هجدهم اسفندماه، در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع آن، ضمن الزام شرکت‌های حمل و نقل به رعایت محدودیت‌های اعلامی از سوی سایر استان‌های کشور در زمینه توقف و یا اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی، در استان لرستان و بنابر مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا؛ توقف همه ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین راهی لرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به جز در داخل پایانه‌های مسافربری مجاز به توقف و مسافرگیری و تخلیه مسافر نیستند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

قدمی تصریح کرد: ۱۳ گروه گشت کنترل و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به‌طور مستمر در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ضمن کنترل نحوه اجرای مصوبات استانی و بخشنامه‌های ستادی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر وظایف سازمانی خود را با تمام توان و در راستای رفاه حال کاربران حمل و نقل عمومی برون شهری اجرا می‌کنند.

قدمی گفت: تقاضا داریم مردم عزیز و مسافران حمل و نقل عمومی نیز با توجه به شرایط حساس کنونی، همکاری لازم را با متولیان حمل و نقل به عمل آورند تا به لطف خدا با عبور از این برهه زمانی حساس، پیام‌آور سلامتی و بهروزی برای کشورمان باشیم.

انتهای پیام
captcha