کشف 25 هزار عدد ماسک احتکار شده در همدان
کد خبر: 3883472
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

کشف 25 هزار عدد ماسک احتکار شده در همدان

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خبر داد: ماموران پس از شناسايی محل دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در بازرس از آنها 25 هزار عدد ماسک احتكار شده کشف کردند.

کشف 25 هزار عدد ماسک احتکار شده در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان با همکاری پلیس آگاهی پس از اطلاع از دپو و احتكار مقدار زيادی ماسک در منزلی در شهر همدان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
اين مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسايی محل دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضائی وارد محل شده و در بازرس از آنها 25 هزار عدد ماسک احتكار شده کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناس مربوطه 300 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در اين رابطه یک متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha