راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی آغاز می‌شود‌
کد خبر: 3877933
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی آغاز می‌شود‌

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر کرمان رأس ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی آغاز شده و شرکت‌کنندگان تا میدان عاشورا را راهپیمایی می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز دوشنبه، 21 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همزمان با چهلمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود گفت: این راهپیمایی در بیش از 300 نقطه از استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات برگزاری این مراسم در مرکز استان کرمان افزود: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در شهر کرمان رأس ساعت 9 صبح از چهارراه طالقانی آغاز شده و شرکت‌کنندگان تا میدان عاشورا را راهپیمایی می‌کنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه اجتماع پایانی راهپیمایان کرمانی در میدان عاشورا است تصریح کرد: تلاوت قرآن، نواختن سرود جمهوری اسلامی، اجرای سرودی در ارتباط با شهادت حاج قاسم سلیمانی و پیروزی انقلاب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجتماع پایانی این روز است.

وی با اشاره به اینکه سخنران این مراسم حجت اسلام و المسلمین سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران است، اظهار کرد: در طول مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی و هنری زیادی توسط نهادهای مختلف و تشکل‌های مردمی برگزار می‌شود.

انجم‌شعاع با دعوت از عموم مردم برای حضور حداکثری در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بیان کرد: مردم با حضور باشکوه و حماسی خود در این راهپیمایی پشتیبانی خود از انقلاب و ولایت را انجام می‌دهند و اعلام می‌کنند که راه مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد.

وی حضور حماسی و پرشور مردم در این راهپیمایی را تجدید پیمان با شهدای انقلاب بیان کرد و افزود: شرکت حماسی در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت نقش بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در شهر کرمان برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با نهادهای مختلف انجام شده است اظهارکرد: نیروی انتظامی، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر و راهنمایی و رانندگی در برقراری نظم و امنیت و آرامش مسیر راهپیمایی همکاری دارند.

وی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی و ساعت این مراسم در شهرها و روستاها نیز اعلام شده است تأکید کرد: در تمام شهرها و تعدادی از روستاهای دارای جمعیت این راهپیمایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha