برگزاری مسابقه نقاشی پرچم ایران در مدارس البرز
کد خبر: 3877366
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

برگزاری مسابقه نقاشی پرچم ایران در مدارس البرز

مدارس استان البرز به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن مسابقه نقاشی پرچم مقدس جمهوری ایران با شعار «مقاومت» را برگزار کردند.

برگزاری مسابقه نقاشی پرچم ایران در مدارس البرز

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، 19 بهمن در حاشیه برگزاری این مسابقه در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان سال‌های اول پیروزی همواره مورد هجوم دشمن به ویژه در بخش فرهنگی بوده است و این برنامه با هدف تقویت حس درونی دوستی با انقلاب در برنامه‌های دهه مبارک فجر گنجانده شد.
وی با اشاره به اینکه این اقدام فرهنگی به‌ منظور خودباوری و تقویت روحیه ملی در میان دانش‌آموزان البرزی اجرایی شد، افزود: پرچم مقدس ایران به عنوان هویت ویژه مردم کشورمان همواره از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است لذا ترسیم این نقاشی از منظر کودکان و نوجوانان خلاق این سرزمین نقش مؤثری در پاسداشت ارزش‌ها دارد.
قاسمی تصریح کرد: دراین مسابقه دانش‌آموزان تصاویری از پرچم ایران و نشانه‌های واقعه انقلاب را با مدادشمعی بر روی پارچه به تصویر کشیدند و با سه رنگ سفید، قرمز و سبز به خلق نقاشی‌های زیبایی پرداختند.
وی در پایان تاکید کرد: دانش‌آموزان البرزی در کناروالدین و معلمانشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha