اعلام نتایج بخش کتبی آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3876394
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

اعلام نتایج بخش کتبی آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان گفت: نتایج آزمون کتبی هجدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت اعلام شد.

اعلام نتایج بخش کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره‌کل  امروز، 15 بهمن‌ماه از اعلام نتایج  بخش کتبی هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان خبر داد و گفت: قرآن‌آموزان و شرکت‌کنندگان در این آزمون می‌توانند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه‌ای که در آن برای حضور در آزمون ثبت نام کرده‌اند نمره و کارنامه دیجیتالی خود را مشاهده و دریافت کنند.

وی ادامه داد: در هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان یک هزار و ۲۷۴ نفر در نقاط مختلف این استان شرکت کردند که از این تعداد ۳۱۵ نفر در بخش کتبی و ۳۸۷ نفر در بخش الکترونیکی نمره قبولی دریافت کردند.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه زمان برگزاری آزمون شفاهی این دوره نیز اسفندماه اعلام خواهد شد، یادآور شد: هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت در بخش کتبی جمعه، یازدهم بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور در هشت حوزه استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha