روابط عمومی‌ها شنونده خواسته‌ها و نظرات مردم باشند
کد خبر: 3876196
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

روابط عمومی‌ها شنونده خواسته‌ها و نظرات مردم باشند

گروه فرهنگی ــ مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به‌دنبال پیاده کردن برنامه‌ای هستیم که در آن روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

روابط عمومی‌ها شنونده خواسته‌ها و نظرات مردم باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، سجاد مرادی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان استان، در نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی که یک‎شنبه، سیزدهم بهمن در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی و دانش روابط عمومی‌های ادارات تبلیغات اسلامی استان از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه روابط عمومی این اداره‌کل است که از ابتدای سال‌ جاری در دستور کار قرار گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

وی با بیان این‌که وظایف سازمانی روابط عمومی‌ها بسیار گسترده است، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان به‌دنبال پیاده کردن برنامه‌ای است که در آن روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه‌های سازمان و ۷۰ درصد شنونده خواسته‌ها و نقطه نظرات مردم باشد.

مرادی عنوان کرد: به‌دنبال اجرای این برنامه در سطح استان، امیدواریم با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... به‌خوبی دریافت کرده و برای تصمیم‌گیری کلان به مسئولان ارشد سازمان منتقل کرده و با شفاف‌سازی و روشنگری هرچه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام‌های مثبت و اثربخشی برداریم.

وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده بعضی از سازمان‌ها عدم آگاهی روابط عمومی‌ها به وظایف مشخصه به‌ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است؛ لذا سعی داریم با شناخت این آسیب و همچنین دیگر نقاط ضعف خود آن‌ها را در مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان برطرف کنیم؛ لذا همواره شنونده پیشنهادات، انتقادات و نقطه نظرات مردمی، به‌ویژه صاحب‌نظران استان هستیم.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی لرستان در پایان گفت: در راه شناخت بهتر افکار عمومی و راهکار ارتباط با اقشار مختلف مردم استفاده از ظرفیت نخبگان، صاحب‌نظران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نقش مهمی دارد، به همین دلیل از این پس سعی خواهیم کرد به‌صورت مداوم و منظم با صاحب‌نظران شهرستان‌های استان ارتباط برقرار کرده و شنونده نقطه نظرات آنان باشیم.

انتهای پیام
captcha