کمک ۱۱۲ میلیاردی خیران به کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3874497
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

کمک ۱۱۲ میلیاردی خیران به کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به آمار قابل توجه مشارکت‌های مردمی در کمک به مددجویان کمیته امداد استان، اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران استان و سراسر کشور ۱۱۲ میلیارد تومان به مجموعه امداد استان لرستان کمک کردند.

کمک ۱۱۲ میلیاردی خیران به کمیته امداد لرستانجاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از لرستان، با اشاره به افزایش میزان مشارکت‌های مردمی در کمک به مددجویان تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران استان لرستان و سراسر کشور ۱۱۲ میلیارد تومان به مجموعه امداد استان لرستان کمک کردند.

وی با ذکر این مطلب که مبلغ مشارکت‌های مردمی به مددجویان کمیته امداد استان لرستان در حوزه‌های مختلفی هزینه خواهد شد، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلفی چون تهیه مسکن مددجویان، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تامین جهیزیه برای زوج‌های تحت پوشش این نهاد و کمک به امر ازدواج جوانان و نیز برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی هزینه خواهد شد.

محمدی‌فارسانی با بیان این‌که مشارکت‌های مردمی آماری قابل‌توجه و خیره کننده است، خاطرنشان کرد: هدف هدف‌گذاری ما در سال‌جاری در بخش کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی ۸۴ میلیارد تومان بود این در حالی‌است که طی ۹ ماه گذشته ۱۱۲ میلیارد تومان مشارکت مردمی کمیته امداد استان لرستان است.

مدیرکل کمیته امداد لرستان در خصوص کمک‌ها و تسهیلات این نهاد برای امر ازدواج جوانان تحت پوشش گفت: در سال‌جاری دو هزار و ۴۰۰ ازدواج در مجموعه کمیته امداد استان ثبت شده ‌است که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر کمک هزینه دریافت کرده‌ و مابقی در صف انتظار هستند که امید آن می‌رود تا پایان سال صف انتظار به صفر برسد.

انتهای پیام
captcha