استفاده از ظرفیت هنرمندان در جلسات اتاق فکر حوزه هنری لرستان
کد خبر: 3873003
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳

استفاده از ظرفیت هنرمندان در جلسات اتاق فکر حوزه هنری لرستان

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری لرستان با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌مندی از روش‌های علمی و توجه به اقتضائات و نیازهای بومی منطقه، گفت: جلسات هم‌اندیشی و اتاق فکر با حضور اساتید و کارشناسان و بهره‌مندی از نظرات هنرمندان پیشکسوت برگزار می‌‏شود.

استفاده از ظرفیت هنرمندان در جلسات اتاق فکر حوزه هنری لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست هم‌اندیشی انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان امروز، سی‎ام دی با حضور رئیس و کارکنان حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

محمد کرم‌اللهی، رئیس حوزه هنری لرستان در این نشست، با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و تعیین هدف در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بر تعامل هرچه بیشتر کارکنان حوزه هنری در راستای اجرای هرچه بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه تأکید کرد.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های فرهنگی با بهره‌مندی از روش‌های علمی و توجه به اقتضائات و نیازهای بومی منطقه، ادامه داد: ضروری است این مهم در برنامه‌ریزی همکاران و ارائه طرح‌ها و برنامه‌های سال جدید، پیگیری و مورد توجه قرار گیرد.

رئیس حوزه هنری لرستان بر تعامل و مشارکت همه‌جانبه همه نیروها در انجام برنامه‌ها  تأکید کرد و افزود: بی‌شک نتیجه کارگروهی و هم‌اندیشی در ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و دستیابی به اهداف مورد نظر مؤثر خواهد بود.

کرم‌اللهی به زمینه‌سازی حضور و مشارکت همه‌جانبه هنرمندان متعهد و تلاش جهت تبین اهداف و رسالت حوزه هنری تأکید کرد و افزود: بی‌شک تبین دستاوردهای هنری انقلاب و بهره‌مندی از هنرمندان متعهد و افزایش سطح کیفی برنامه‌ها  تنها در سایه برنامه‌ریزی مناسب و فعالیت‌های خلاقانه و متناسب با شرایط و اقتضائات روز میسر می‌شود.

وی همچنین به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و اتاق فکر با حضور اساتید و کارشناسان و بهره‌مندی از نظرات هنرمندان پیشکسوت اشاره و بر لزوم توجه کارکنان به این مهم در برنامه‌های آتی تأکید کرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه کارکنان حوزه هنری لرستان در زمینه برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و پیش‌بینی برنامه‌ها در سال آینده نظرات خود را بیان کردند و قرار شد که نشست هم‌اندیشی انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری لرستان قرار است طی ماه آینده نیز برگزار شود.

انتهای پیام
captcha