برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان
کد خبر: 3872838
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

برگزاری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستان

گروه اجتماعی ــ مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان، از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در محور‌های پویانمایی، انیمیشن کات اوت، نرم‌افزار ویژه تلفن همراه و ... خبر داد.

برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی رشنو، مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان، شامگاه یک‎شنبه، 29 دی‎ماه، در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه محور پویانمایی شامل انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن، بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه شامل بازی و اپلیکیشن موبایل خبر داد.

وی مهلت ثبت نام نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج را یکم بهمن‌ماه عنوان کرد و افزود: زمان برگزاری این رویداد نیز دوم تا چهارم بهمن‌ماه است.

رشنو عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان 48 ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند تا هر یک بهترین محصولات را از نقطه نظر فنی و محتوایی تولید کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان بیان کرد: در بحث داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطا به شرکت‌کنندگان ابلاغ و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی ـ انضباطی رزمایش می‌شوند.

وی ادامه داد: براساس قوانین اعم‎از تخصصی یا عمومی برگزیدگان مسابقات اعلام می‌شوند که آن‎ها مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که در تهران برگزار می‌شود را دریافت می‌کنند.

رشنو با اشاره به این‎که گروه‌های شرکت‌کننده در هر رشته باید حداکثر پنج و حداقل سه نفر باشند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان باید به‌صورت گروهی معرفی شوند و از حضور انفرادی اشخاص جلوگیری می‌شود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان با اشاره به این‎که اسامی متقاضیان باید به‌صورت گروه تخصصی و در قالب یک فهرست واحد برای دبیرخانه ارسال شود، بیان کرد: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به‌صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در گروه و تخصص فنی قید شود.

وی با بیان این‎که شرکت‌کنندگان باید ملزومات فنی خود را همراه داشته باشند، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان این رویداد باید تجهیزات الکترونیک مانند لپ‌تاپ، تلفن همراه به عنوان مودم‌، هارد اکسترنال و فلش و تجهیزات غیرالکترونیک ازجمله کاغذ و مدادهای طراحی، تخته‌ شاسی و غیره را با خود به همراه داشته باشند و دبیرخانه هیچ مسئولیتی در قبال ارائه تجهیزات به گروه‌‌ها ندارد.

رشنو با بیان این‌که علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به کانال (@lorestan_startup) مراجعه کنند، اظهارکرد: در پایان نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور مسئولان سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فضای مجازی بسیج از برگزیدگان تقدیر شد و منتخبان راهی مرحله کشوری می‌شوند.

انتهای پیام
captcha