برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه افراد زیر ۱۰ سال در لرستان
کد خبر: 3863580
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

برگزاری آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه افراد زیر ۱۰ سال در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد لرستان از برگزاری آزمون حفظ قرآن ویژه داوطلبان در سنین زیر ۱۰ سال خبر داد.

آزمون شفاهی حفظ قرآن ویژه افراد زیر ۱۰ سال برگزار می‌شودمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر قرآن‌آموزان، آزمون حفظ قرآن‌کریم جهت داوطلبان زیر ۱۰ سال (متولدین یازدهم بهمن‌ماه ۸۸ به پایین) صرفاً به‌صورت شفاهی برگزار می‌شود.

وی افزود: ستاد اجرایی آزمون سراسری قرآن و عترت در اطلاعیه شماره ۳ خود اعلام کرده است با توجه به درخواست‌های مکرر، آزمون حفظ قرآن‌کریم جهت داوطلبان زیر ۱۰ سال صرفاً به‌صورت شفاهی برگزار می‌گردد. بر اساس این اطلاعیه،  زمان و مکان آزمون در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

احمدی با تأکید بر این‌که مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت ۲۷ آذرماه تمدید شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارشی که معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آخرین نتایج ثبت‌نام شرکت کنندگان در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، اعلام کرده، استان لرستان در بین رتبه‌های برتر قرار دارد.

رئیس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: رتبه‌بندی متقاضیان شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت بر اساس فعالیت مؤسسات قرآنی، تعداد ثبت‌نام کنندگان در استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام
captcha