فعالیت ۴ مؤسسه قرآنی در الیگودرز
کد خبر: 3862479
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

فعالیت ۴ مؤسسه قرآنی در الیگودرز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس ارشاد الیگودرز از فعالیت چهار مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: در الیگودرز ۲۰ نفر حافظ کل قرآن هستند که نتیجه تلاش همین مؤسسات قرآنی است.

فعالیت ۴ مؤسسه قرآنی در الیگودرز/تربیت ۲۰ حافظ کل قرآن ماحصل فعالیت این مؤسساتبه گزارش ایکنا از لرستان، حبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز شنبه، شانزدهم آذر در جریان دیدار با امام جمعه الیگودرز که با حضور خبرنگاران انجام گرفت، گفت: مسائل فرهنگی را باید به‌طور ویژه نگاه کرد و باید به سمتی گام برداریم که مسائل فرهنگی را بزرگ کنیم.

وی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز از فعالیت چهار مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد و افزود: امسال از نظر تعداد ثبت‌نام کنندگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌ کریم رتبه اول را در استان کسب کرده‌ایم.

جمشیدی با اشاره به این‌که در شهرستان الیگودرز ۲۰ نفر حافظ کل قرآن هستند که نتیجه تلاش همین مؤسسات قرآنی است، ادامه داد: اگر بخواهیم برای مردم کار کنیم به هر طریق ممکن امکان کار برای مردم هست.

رئیس اداره ارشاد الیگودرز گفت: الیگودرز ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در زمینه‌های برگزاری برنامه‌های مختلف هنری، فرهنگی و مذهبی، جایگاه خوبی دارد.

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
مریم عبدالهی
|
United States of America
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۴ - ۱۵:۳۴
0
0
بهترین و نمونه وباعث افتخار الیگودرز مردی زحمت کش، انسان دوست پایدار باشید
captcha