منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، ماندگار و تاثیرگذار است
کد خبر: 3861909
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

منظومه فکری رهبر معظم انقلاب، ماندگار و تاثیرگذار است

گروه فرهنگی ــ امام جمعه سابق خرم‌آباد با بیان این‌که در طول این دوازده سال منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را نقشه راه خودم قرار دادم و معتقد بودم این منظومه فکری نجات‌بخش، تاثیرگذار و ماندگار است، افزود: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای کشور و جهان اسلام و بشریت راهگشاست.

میرعمادی

به گزارش ایکنا از لرستان، در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان که امروز پنج‌‍شنبه، چهاردهم آذر در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امام جمعه سابق خرم‌آباد در سخنانی گفت: فعالیت‌هایی که در طول دوازده سال خدمتم در لرستان انجام گرفته براساس رهنمودهای حکمیانه رهبر معظم انقلاب و منظومه فکری معظم‌له بوده است.

وی با بیان این‌که در طول این دوازده سال منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را نقشه راه خودم قرار دادم و معتقد بودم این منظومه فکری نجات‌بخش، تاثیرگذار و ماندگار است، افزود: منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای کشور و جهان اسلام و بشریت راهگشاست.

امام جمعه سابق خرم‌آباد با بیان این‌که اما این منظومه فکری رهبر در خصوص نماز جمعه و نمایندگان ولی‌فقیه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، اضافه کرد: این منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در رابطه‌با نمازجمعه بر پنج اصل استوار است که اولین اصل آن معنویت‌بخشی به جامعه است که برگزاری 585 نمازجمعه در لرستان و برگزاری 750 جلسه تفسیر قرآن در مسیر این منظومه فکری رهبر بوده است.

میرعمادی با بیان این‌که اصل دوم در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب حفظ وحدت و انسجام عمومی بوده است، ادامه داد: وحدت در این منظومه فکری نقش اساسی دارد رهبر معظم انقلاب ریشه همه موفقیت‌ها را وحدت می‌دانست و همه گرفتاری‌ها را از اختلاف و تفرقه می‌دانستند لذا تلاش ما این بود وحدت بین مردم و مسئولان حفظ شود.

امام جمعه سابق خرم‌آباد حمایت از مسئولان نظام برای خدمت بیشتر به مردم را یک وظیفه مهم دانست و گفت: طی این سال‌ها تعامل خوبی با استانداران لرستان داشتم.

عضویت  4300 نفر در مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان

وی توجه ویژه به نسل جوان را یکی دیگر از اصول منظومه‌ فکری رهبر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این منظومه فکری، جوان سرشار از خلاقیت، امید و نشاط و پیش‌برنده است لذا رهبر انقلاب در «گام دوم انقلاب» مسئولیت را به جوانان سپرده است که در این راستا مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان تشکیل شد.

امام جمعه سابق خرم‌آباد با اشاره به عضویت  4300 نفر در مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: اصل چهارم در منظومه فکری رهبر انقلاب، تلاش و کوشش برای خدمت به مردم است که در این راستا مدیریت جهادی را مدنظر قرار دادم چراکه مدیریت جهادی گره‌گشای مشکلات مردم است.

میرعمادی با بیان این‌که لازمه مسئولیت‌پذیری مدیریت جهادی است، اصل پنجم منظومه فکری رهبر معظم انقلاب را مساله مردم‌داری و ارتباط با مردم دانست و افزود: افتخار می‌کنم بهترین دوران زندگی و جوانی‌ام را در خدمت مردم لرستان سپری کردم.

در این مراسم با تقدیر از فعالیت دوازده ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه سابق لرستان حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه و استان و امام جمعه خرم‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha