۱۳ پروژه کتابخانه‌ای لرستان در حال ساخت است
کد خبر: 3860625
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

۱۳ پروژه کتابخانه‌ای لرستان در حال ساخت است

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های لرستان کمبود فضای مطالعه را یکی‌ از مشکلات و موانع موجود در مسیر گسترش فرهنگ مطالعه دانست و گفت: در حال حاضر سیزده پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در استان وجود دارد که تکمیل آن‌ها یکی‌از خواسته‌های به‌حق مردم است.

13 پروژه کتابخانه‌ای لرستان در حال ساخت استبه گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‎های عمومی لرستان امروز شنبه، نهم آذر به‌منظور تسریع در روند ساخت پروژه‌های کتابخانه‌ای با سیدموسی خادمی، استاندار لرستان دیدار کرد.

وی در این دیدار که در استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان، از برنامه‌های پیش‌بینی شده و فعالیت‌های انجام‌شده در سال 98 گزارشی ارائه داد.

طهماسبی در ادامه کمبود فضای مطالعه را یکی‌ از مشکلات و موانع موجود در مسیر گسترش فرهنگ مطالعه دانست و اظهار کرد: در حال حاضر سیزده پروژه کتابخانه‌ای در حال ساخت در استان وجود دارد که تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن آن‌ها یکی‌از خواسته‌های به‌حق مردم است.

وی افزود: پیگیری جهت تسریع در روند ساخت پروژه‌های کتابخانه‌ای استان یکی‌ از اولویت‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان جهت افزایش زیربنای فضای کتابخانه‌ای است.

طهماسبی در پایان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پیشرفت پروژه‌های کتابخانه‌ای در سطح استان، گفت: امید است در آینده نزدیک شاهد به بهره‌برداری رسیدن برخی از پروژه‌ها که داری درصد پیشرفت فیزیکی بالایی هستند، باشیم.

تأکید استاندار لرستان بر لزوم پیگیری مشکلات کتابخانه‌های عمومی

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز اهمیت و نقش مطالعه و کتاب‌خوانی در توسعه و ارتقای فرهنگ جامعه را یادآور شد و بر پیگیری جهت رفع مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی استان تأکید کرد.

وی در جریان این دیدار طی تماس تلفنی با سمانه حسن‌پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، دستورات لازم در خصوص تخصیص حداکثری اعتبارات پروژه‌های کتابخانه‌ای در سطح استان به‌ویژه کتابخانه مرکزی به‌عنوان پروژه کلیدی، را صادر کرد.

انتهای پیام
captcha