۶ زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند
کد خبر: 3859926
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
به‌مناسبت هفته بسیج؛

۶ زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه‌وبویراحمد آزاد شدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: ۶ زندانی جرایم غیرعمد به‌مناسبت هفته بسیج و با حمایت فرمانده سپاه فتح استان آزاد شدند.

۶ زندانی جرائم غیرعمد کهگیلویه و بویراحمد آزاد شدند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های استان، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های استان، روز گذشته، 5 آذرماه در آیینی به‌مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: 6 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی 10 میلیارد ریالی به‌مناسبت هفته بسیج و با حمایت فرمانده سپاه فتح آزاد شدند.

وی افزود: با مداخله و پیگیری مددکاران و اعضای کمیته صلح و سازش زندان‌های استان و با دعوت از طلبکاران و شاکیان، بخش اعظم بدهی تخفیف گرفته شد و مابقی در قالب تسهیلات ارزان قیمت و یا به‌صورت بلاعوض از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.

مدیرکل زندان‌های استان بیان کرد: یکی از این زندانیان خانمی کهنسال بود، ما برنامه آزادی به‌مناسبت 5 آذر را برای 5 نفر زندانی بدهکار پیش‌بینی کرده بودیم اما همزمان با ورود سردار خرم‌دل فرمانده سپاه فتح استان یک نفر زندانی که خانم مسنی بود به زندان معرفی شده بود که در قسمت پذیرش و با مواجهه فرمانده سپاه فتح استان مشخص شد که این پیرزن به‌ دلیل بدهی 40 میلیون ریالی به زندان معرفی شده است.

جمیاری با اشاره به اینکه خوشبختانه با تأمین مبلغ بدهی از سوی سردار خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح این زندانی آزاد و جمع آزادی‌ها به 6 نفر رسید، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 145 زندانی جرایم غیرعمد و بدهکار از زندان آزاد شده‌اند.

انتهای پیام
captcha