اجرای ۳۰ برنامه طی هفته بسیج در چگنی
کد خبر: 3856907
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

اجرای ۳۰ برنامه طی هفته بسیج در چگنی

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه چگنی از اجرای بیش‌از ۳۰ برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: یادواره شهدای این شهرستان نیز طی هفته بسیج برگزار می‏‌شود.

اجرای ۳۰ برنامه طی هفته بسیج در چگنیمحمد علی‌زاده، فرمانده سپاه شهرستان چگنی در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با بیان این‌که انقلاب در اوج اقتدار قرار دارد و انقلاب به سایر دنیا فرستاده شده است، گفت: کسانی‌که زمانی انقلاب را قبول نداشتند اکنون در مقابل استکبار ایستاده‌اند که این از تأثیرات انقلاب اسلامی است.

وی از اجرای بیش‌از ۳۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان چگنی خبر داد و عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی در هفته بسیج در چگنی برگزار خواهد شد که یادواره شهدای شهرستان یکی‌از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

علی‎زاده بیان کرد: اعزام گروه‌های درمانی به مناطق محروم، دیدار فرماندهی سپاه شهرستان و کارکنان با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه چگنی گفت: هم‌زمان با سراسر کشور در پنجم آذرماه تجمع 10 هزار نفری بسیجیان در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود که بسیجیان فعال شهرستان چگنی نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی با بیان این‌که هفته بسیج افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی برای خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت شهرستان را داریم که با حضور مسئولان انجام می‌شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از بسیج به‌عنوان نمادی از مردم‌سالاری دینی یاد کرده است.

وی با بیان این‌که برگزاری مسابقات علمی دانش‌آموزان(طرح شهید بهنام محمدی) از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان چگنی برگزار خواهد شد، گفت: امروز بسیج مظهر اقتدار، عظمت و بصیرت است و با هوشیاری، بصیرت ملت ایران و بسیجیان تمام نقشه‌های دشمنان خنثی شده است.

انتهای پیام
captcha