کسب ۷ مدرک تخصصی حفظ توسط حافظان لرستانی
کد خبر: 3855643
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

کسب ۷ مدرک تخصصی حفظ توسط حافظان لرستانی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات لرستان با بیان این‌که در لرستان ۱۵۹ نفر در آزمون تخصصی حفظ قرآن شرکت کردند، گفت: از این تعداد سه نفر موفق به کسب مدرک درجه سه، یک نفر موفق به کسب مدرک درجه چهار و سه نفر موفق به کسب مدرک درجه پنج شدند.

کسب هفت مدرک تخصصی حفظ درجه سوم تا پنجم توسط حافظان لرستانیمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام نتایج آزمون تخصصی حفظ قرآن‌کریم خبر داد و گفت: از میان شرکت‌کنندگان لرستانی در این آزمون هفت نفر موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ شدند.

وی با بیان این‌که در استان لرستان 159 نفر در آزمون تخصصی حفظ قرآن‌ کریم شرکت کردند، ادامه داد: از این تعداد سه نفر موفق به کسب مدرک درجه سه، یک نفر موفق به کسب مدرک درجه چهار و سه نفر موفق به کسب مدرک درجه پنج شدند.

لروند افزود: یگانه حاجی‌وند، حافظ 15 ساله ازنایی، رشیدی و سلیمانی موفق به کسب مدرک درجه سوم، زینب شفیع‌زاده مدرک درجه چهار و بانوان قوامی، عالی‌نژاد و سرلک موفق به کسب مدرک درجه 5  شدند.

رئیس اداره‌ امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به این‌که این افراد ساکن شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، الیگودرز و ازنا، هستند، عنوان کرد: نمره حُسن حفظ حافظان شرکت‌کننده در این آزمون بالا بود اما به‌دلیل پایین بودن نمره آن‌ها در قرائت و تجوید موفق به شرکت در مرحله مدرک درجه سوم نشدند.

وی با اشاره به این‌که از تعداد 159 نفر شرکت‌کننده در استان، 21 نفر حُسن حفظ قبول و در مرحله نهایی هفت نفر قبول شدند، تأکید کرد: تعداد شرکت‌کنندگان در این آزمون در استان لرستان نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام
captcha