تربیت سالانه ۳۰۰ قرآن‌آموز در جامعةالقرآن ازنا
کد خبر: 3855608
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

تربیت سالانه ۳۰۰ قرآن‌آموز در جامعةالقرآن ازنا

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرمسئول جامعةالقرآن ازنا از تربیت سالانه ۳۰۰ قرآن‌آموز در جامعةالقرآن ازنا خبر داد و گفت: ۱۵ مربی قرآن در جامعةالقرآن ازنا فعالیت دارند که همگی فاقد بیمه هستند.

تربیت سالانه 300 قرآن‌آموز در جامعةالقرآن ازنا/مربیان قرآنی بیمه نیستندمعصومه توکلی، مدیرمسئول جامعةالقرآن ازنا در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به تربیت سالانه 300 قرآن‌آموز در جامعةالقرآن ازنا، بیان کرد: سال گذشته 12 قرآن‌آموز جامعةالقرآن ازنا موفق به حفظ کل قرآن‌کریم شدند به‌نحوی‎که ستایش ملکی 14 ساله و فاطمه عبدالوند به‌عنوان نخبه‌های قرآنی ازنا از سیمای قرآن و در برنامه «ستاره‌ها» معرفی شدند و علاوه‌بر این در سال‌های قبل نیز 19 قرآن‌آموز جامعة‌القرآن ازنا شامل شش پسر و 13 دختر موفق به حفظ کل قرآن شدند.

وی به فعالیت 15 مربی قرآن در جامعةالقرآن ازنا اشاره کرد و افزود: این مربیان در دوره‌های تربیت مربی قرآن در قم شرکت کرده و گواهی‎نامه دریافت کرده‌اند.

توکلی ادامه داد: متأسفانه علی‌رغم تلاش‌ها و رایزنی‌های زیادی که برای بیمه کردن این مربیان قرآنی صورت گرفته و مدارک مربیان نیز به دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ارسال شده و برای آن‌ها تشکیل پرونده شده اما تاکنون اقدامی برای بیمه شدن مربیان قرآنی ما انجام نگرفته است.

وی استقبال از فعالیت‌های قرآنی جامعةالقرآن ازنا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به این‌که جامعةاالقرآن ازنا دارای سه شعبه در سطح شهر است و اطلاع‌رسانی در زمینه کلاس‌ها و فعالیت‌های جامعةالقرآن نیز انجام گرفته هر سال شاهد استقبال قرآن‌آموزان از کلاس‌های جامعةالقرآن هستیم.

انتهای پیام
captcha