رأی مردم خریدنی نیست/ فرهنگ عمومی نیازمند اصلاح است
کد خبر: 3853792
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰

رأی مردم خریدنی نیست/ فرهنگ عمومی نیازمند اصلاح است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت اصفهان گفت: به کسی باید مسئولیت داد که دغدغه خدمت داشته و خادم واقعی مردم باشد، برخی برای تبلیغات انتخاباتی هزینه‌های گزاف می‌کنند؛ رأی مردم را نمی‌توان با پول خرید.

رای مردم خریدنی نیست/ فرهنگ عمومی نیازمند اصلاح است

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت استان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار کرد: تقوا راه انسان‌سازی، کنترل فردی و اجتماعی قلمداد می‌شود و به همین دلیل در قرآن به آن تأکید شده است.

وی افزود: انسان باید به نفس خود تسلط داشته باشد و بتواند نفس خود را مهار کند، چنین انسانی، انسان باتقوا است. انسان باتقوا، با افراد فاسد و منحرف همراهی نمی‌کند. اما انسان‌های بی‌تقوا، به راحتی حق یتیم و ضعیفان را در جامعه پایمال می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی، بیان کرد: در این روز، لانه جاسوسی آمریکا تسخیر شد و این روز، به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شد.

رهبر با اشاره به روز فرهنگ عمومی گفت: برای اینکه اسلام ناب محمدی در جامعه نهادینه شود، باید فرهنگ عمومی جامعه را اصلاح کرد و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نقش مؤثر و تأثیرگذاری دارند.

وی با بیان اینکه هفته آینده مناسبت ترویج فعالیت بدنی و سلامتی بانوان است، ادامه داد: بانوان می‌توانند در خانه و اماکنی که نامحرم در آن نیست، ورزش کنند. باید برای شادی مردم تلاش کرد، البته باید توجه داشت که شادی به گناه کردن کشیده نشود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به انتخابات مجلس، گفت: به کسی باید مسئولیت داد که دغدغه خدمت داشته و خادم واقعی مردم باشد. برخی برای تبلیغات انتخاباتی هزینه‌های گزاف می‌کنند؛ رأی مردم را نمی‌توان با پول خرید.

انتهای پیام
captcha