ارسال ۴۳۰ اثر به سوگواره «مَحرَم مُحَرم»
کد خبر: 3852583
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

ارسال ۴۳۰ اثر به سوگواره «مَحرَم مُحَرم»

گروه فرهنگی ــ مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه سوگواره «مَحرَم مُحَرم»، اظهار کرد: در بخش عکس ۴۰۰ اثر و در بخش شعر ۳۰ اثر به دبیرخانه این سوگواره ارسال شد.

ارسال ۴۳۰ اثر به جشنواره مَحرَم مُحَرمبه گزارش ایکنا از لرستان، امین آزادبخت، مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان، امروز شنبه، چهارم آبان، در آیین اختتامیه هشتمین دوره سوگواره فرهنگی و هنری «مَحرَم مُحَرم» که در سالن اجتماعات مرکز علمی ـ کاربردی جهاددانشگاهی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سبک عزاداری منحصر به‌فرد مردم لرستان، تعدد گویش‌های لرستان و وجود عکاسان حرفه‌ای در استان این جشنواره در دو بخش شعر و عکس برگزار شد.

وی از ارسال ۴۳۰ اثر به دبیرخانه هشتمین دوره سوگواره فرهنگی و هنری «مَحرَم مُحَرم» خبر داد و گفت: در بخش عکس ۴۰۰ اثر و در بخش شعر نیز ۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

آزادبخت با اشاره به این‌که در بخش شعر ۴ اثر رمضان پرورده، اسد فرهمند، حسین میرزائیان و اسد آزادبخت به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد، ادامه داد: آقایان رامین جانی‌پور و عابد میرزاییان، نظارت و داوری بر بخش شعر این جشنواره را عهده‌دار بودند.

مدیر مرکز تخصصی فرهنگ و ادبیات بومی جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به این‌که در بخش عکس۴۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و ۱۱ اثر به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد، افزود: از این تعداد ۳ اثر مهدی گودرزی، متین میرزاوند و مهزیار مهدی‌پور از سوی داوران به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha