فعالیت ۵ موکب سازمان اوقاف کشور در سامرا
کد خبر: 3850364
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

فعالیت ۵ موکب سازمان اوقاف کشور در سامرا

گروه اجتماعی ــ معاون سازمان اوقاف کشور از فعالیت پنج موکب اوقاف در سامرا خبر داد و گفت: موکب اوقاف استان‌های لرستان، قم، مازندران، زنجان و آذربایجان شرقی به همراه حسینیه اعظم زنجان در سامرا در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند.

فعالیت 5 موکب اوقاف کشور در سامرابه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور سه‌شنبه، بیست‌و‌‌سوم مهر در بازدید از موکب اوقاف لرستان در سامرا، اظهار کرد: امسال حضور زائران در شهر سامرا بی‌نظیر است.

وی به فعالیت پنج موکب اوقاف در سامرا اشاره کرد و افزود: موکب ادارات‌کل اوقاف استان‌های لرستان، قم، مازندران، زنجان و آذربایجان شرقی به همراه حسینیه اعظم زنجان در حال انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به زائران هستند و اقدامات آنان چشم‌گیر است.

عادل در ادامه با اشاره به این‌که هزینه موکب‌ها از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک‌های خیران تأمین شده است، ادامه داد: موکب‌ها تا پایان اربعین آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی خواهند بود.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف، حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در پیاده‌روی اربعین را فرصتی برای تضعیف روحیه دشمنان خواند و گفت: باید از ظرفیت اربعین در تقویت وحدت مسلمانان استفاده شود.

وی با مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی و این‌که حضور مبلغان در موکب‌ها ظرفیتی عظیم در اثربخشی این برنامه‌هاست، اربعین حسینی را حرکتی مردمی خواند و یادآور شد: خدمت‌رسانی موفق موکب‌ها و مشارکت‌های خودجوش مردمی چشم‌گیر است.

انتهای پیام
captcha