۱۷۵۶ کلاس درس در لرستان تعمیر شد
کد خبر: 3844278
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

۱۷۵۶ کلاس درس در لرستان تعمیر شد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل نوسازی مدارس لرستان گفت: با همت و تلاش جهادی کارکنان نوسازی مدارس استان و ایثار خیرین مدرسه‌ساز، ۳۱۰ مدرسه با یک‌هزار و ۷۵۶ کلاس درس تعمیر شد و ۶۲ مدرسه از ۱۱۳ مدرسه تخریب شده نیز در حال ساخت است.

حیدری نوسازی مدارسبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی مدارس استان لرستان، امروز دوشنبه، یکم مهرماه، در آیین نواخته شدن زنگ آغاز سال‌ تحصیلی جدید با شعار «مهر حسینی، صداقت، اخلاق‌مداری و مدرسه پویا» در شهرستان پلدختر، گفت: با همت و تلاش جهادی کارکنان نوسازی مدارس استان و ایثار خیرین مدرسه‌ساز، ۳۱۰ مدرسه با یک‌هزار و ۷۵۶ کلاس درس تعمیر شد و ۶۲ مدرسه از ۱۱۳ مدرسه تخریب شده نیز در حال ساخت است.

وی با بیان این‌که این قول را به دانش‌آموزان می‌دهم که برای استانداردسازی مدارس و تجهیز آن‌ها به سیستم‌های گرمایشی استاندارد از هیچ کوششی دریغ نکنیم، اظهار کرد: هم‌اکنون کار استانداردسازی دو هزار و ۸۸۱ کلاس درس دارای علمک گاز در دست اجراست و تا شروع فصل سرد به اتمام خواهد رسید.

حیدری ادامه داد: همچنین بیش‌از یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس درس دیگر که فاقد علمک گاز هستند نیز به‌محض نصب علمک گاز توسط شرکت گاز استان، به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

یادآور می‌شود، طی این مراسم که با حضور آیت‌الله میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، آیت‌الله مهدوی‌پور، نماینده ولی‌فقیه در کشور هندوستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، حیدری، مدیرکل نوسازی مدارس لرستان، زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مسئولان استانی و دانش‌آموزان و معلمان در شهرستان پلدختر برگزار شد، با نواخته شدن زنگ مدرسه سال‌تحصیلی جدید آغاز شد.

انتهای پیام

captcha