دشمن به‌دنبال ایجاد ابهام در شخصیت پیشکسوتان دفاع مقدس است
کد خبر: 3839028
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

دشمن به‌دنبال ایجاد ابهام در شخصیت پیشکسوتان دفاع مقدس است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با بیان این‌که امروز ما در نبرد سنگین در جبهه فرهنگی هستیم، گفت: دشمن در این نبرد به‌دنبال آن است که اراده قوی جوانان این مرز و بوم را از بین ببرد و ابزار دشمن در این هجمه ایجاد ابهام در شخصیت اثربخش پیشکسوتان دفاع مقدس است.

دشمن اراده جوانان ایرانی را نشانه گرفته استبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الله ناصرپور، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، شنبه، نهم شهریور در محفل انس پیشکسوتان آجا در لرستان، با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، بیان کرد: ما در دوران دفاع مقدس هزار روز نبرد داشتیم که 793 روز آن توسط ایران و 207 روز آن توسط عراق صورت گرفته است.

وی افزود: این رقم حاکی از آن است که عراق با آن همه تجهیزات (6 هزار و 230 تانک و ادوات زرهی، 700 هواپیما و 800 هزار نفر نیرو) و با حمایت 455 شرکت چند ملیتی غربی و شرقی، ابتکار عمل جنگ را در اختیار نداشته است، اما ما با تکیه بر نیروی لایزال الهی و استقامت وصف‌ناپذیر و امید به امداد الهی با دست خالی در مقابل همه دنیا ایستادیم و پیروز شدیم و به این ترتیب هندسه سیاسی و نظامی دنیا که مبتنی‌بر زر و زور و تزویر بود را تغییر دادیم و باورهای دینی را به‌عنوان مؤلفه‌ای قدرتمند در هندسه سیاسی دنیا افزودیم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: شما مایه افتخار نظام هستید و البته بایستی این‌را بدانیم که همسران شما نقش عمده‌ای در خلق ارزش‌های دفاع مقدس و ایثارگری و شجاعت شما داشته‌اند.

ناصرپور بیان کرد: اگر مردی موفق است حتماً زنی باوفا و متدین مقوم زندگی اوست؛ لذا از مقام شامخ همسران پیشکسوتان دفاع مقدس که شوهران آن‌ها به رحمت خدا رفته و در این جلسه حضور دارند تشکر می‌کنیم.

وی با بیان این‌که امروز ما در نبرد سنگین در جبهه فرهنگی هستیم که دشمن فشار اقتصادی را بر آن افزوده است، گفت: این نبرد به مراتب از جغرافیای وسیع‌تری نسبت به دوران دفاع مقدس برخوردار است و دشمن در این نبرد به‌دنبال آن است که اراده قوی جوانان این مرز و بوم را که منجر به شکست تئوری‌های ماتریالیستی آنان شده از بین ببرد و ابزار دشمن در این هجمه ایجاد ابهام در شخصیت اثربخش شما پیشکسوتان عزیز است.

انتهای پیام

captcha