نگه داشتن گفتمان انقلاب با شعار امکان‌پذیر نیست
کد خبر: 3837741
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

نگه داشتن گفتمان انقلاب با شعار امکان‌پذیر نیست

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نگه‌ داشتن گفتمان انقلاب با شعار امکان‌پذیر نیست و اگر برای آن مبنای فرهنگی و فکری نداشته باشیم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 4 شهریورماه در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور استان کرمانشاه در مجتمع بعث با اشاره به اینکه راهیان نور بستری برای حفظ فرهنگ انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: هر فکر و مکتبی برای حفظ حیات خود نیازمند به برنامه و بستری برای دفاع از این فکر است.
وی با بیان اینکه نگه‌ داشتن گفتمان انقلاب با شعار امکان‌پذیر نیست و اگر برای آن مبنای فرهنگی و فکری نداشته باشیم در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد، افزود: برای مطرح و صادر کردن فرهنگ و گفتمان انقلاب نیازمند برنامه‌ریزی خاص و یکی از اقدامات ارزشمند برای ترویج و گسترش این فرهنگ در جامعه راهیان نور است.
سردار ریحانی تصریح کرد: راهیان نور فرهنگ بیداری، گفتمان، ایستادگی و شهادت را در خود دارد و گسترش آن در جامعه ضروری است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه درخصوص ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهیدان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمود، زنده نگه داشتن یاد شهیدان از شهادت کمتر نیست یک شعار نیست بلکه واقعیت است.
وی تصریح کرد: راهیان نور یک علم معرفتی است که باید بتوانیم براساس آن گفتمان انقلاب اسلامی را گسترش دهیم و صادر کنیم.
سردار ریحانی افزود: باید بستری را فراهم کنیم تا فرهنگ ایثار برای جوانان یادآور شود و راهیان نور بستری بسیار خوب برای ارتباط نسل جوان با این فرهنگ است.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز نظام اسلامی در کشور یک امنیت پایدار براساس فرهنگ ایثار و ایستادگی و مقاومت برقرار کرده است لذا باید این فرهنگ را گسترش دهیم، بیان کرد: در دنیای پر از دشمن که با تفکری خشن به ما نگاه می‌کنند چاره‌ای جز ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه نداریم.
انتهای پیام

captcha