ساخت و بازسازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده توسط بسیج
کد خبر: 3830726
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

ساخت و بازسازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده توسط بسیج

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از بازسازی و ساخت ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده کشور توسط این نهاد خبر داد و افزود: سهم لرستان از این بازسازی ها ۲۳۰۰ واحد است.

ساخت و بازسازی ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بسیجبه گزارش ایکنا از لرستان غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز یک‌شنبه، هفتم مرداد در جریان بازدید از روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده روستاهای بخش ایتوند جنوبی که توسط استان معین قزوین ساخته می‌شود با تأکید بر لزوم تسریع در بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی سیل‌زده اظهار کرد: با وقوع سیل فروردین در تعداد زیادی از استان‌ها نیروهای مسلح به امدادرسانی به مناطق سیل‌زده از جمعه لرستان را در کمترین زمان ممکن آغاز کردند.

وی با ذکر این مطلب که در مرحله اول سیل که شامل امدادرسانی و تثبیت شرایط اولیه بود نیروهای مسلح به خوبی فعالیت داشتند، ادامه داد: در مرحله دوم احداث خانه‌های ویران شده و خسارت دیده در دستور کار سپاه و بسیج قرار گرفت.

سلیمانی به بازسازی و ساخت  یازده هزار و۵۰۰ واحد مسکونی سیل‌زده توسط بسیج اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۳۰۰ واحد آن در لرستان قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با ذکر این مطلب که در حال حاضر در برخی روستاهای شهرستان دلفان حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: استان قزوین به‌عنوان استان معین در این منطقه حضور دارد.

وی با ذکر این مطلب که ۳۱۲ واحد از واحدهای سیل‌زده لرستان تعمیر شده است، اضافه کرد: ۶۰۰ واحد در حال تعمیر است و عملیات بازسازی مابقی واحدها با حضور گروه‌های جهادی، سپاه اصفهان، تهران، سمنان، قم و قزوین صورت می‌گیرد.

سلیمانی با تأکید بر لزوم تسریع در بازسازی واحدهای سیل‌زده، گفت: برنامه احداث واحدها در لرستان تا پایان مهر انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha