واگذاری ۳ درصد صندوق‌های صدقات البرزی‌ها به شبکه‌های نیکوکاری
کد خبر: 3830558
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰

واگذاری ۳ درصد صندوق‌های صدقات البرزی‌ها به شبکه‌های نیکوکاری

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در سال جاری سه درصد ‌صندوق‌های صدقات خانگی کمیته امداد استان به مراکز نیکوکاری، شبکه‌های مردمی و مؤسسات خیریه واگذار شده است.

واگذاری 3 درصد تخلیه صندوق‌های صدقات البرزی‌ها به شبکه‌های نیکوکاری

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در سال جاری سه درصد صندوق‌های صدقات خانگی کمیته امداد استان به مراکز نیکوکاری، شبکه‌های مردمی و مؤسسات خیریه واگذار شده است.

وی افزود: این واگذاری هم‌سو با اجرای برنامه پنج‌ساله ششم کمیته امداد و با هدف اعتمادسازی عمومی و کاهش تصدی‌گری کمیته امداد، به مراکز نیکوکاری، شبکه‌های مردمی و مؤسسات خیریه که ارتباط ملموس‌تری با نیکوکاران و نیازمندان دارند، صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 هزار صندوق صدقه خانگی در البرز فعال است و صدقات مردمی از طریق این صندوق‌ها جمع‌آوری می‌شود، گفت: روند نظارت کمیته امداد بر صندوق‌ها توسط شبکه‌ها و مؤسسات خیریه نظام‌مند و تعریف‌شده است و همچنین نظارت بر سیستم توزیع خدمات نیز انجام می‌گیرد.

وی اظهار کرد: البرزی‌ها ماهیانه یک میلیارد تومان صدقه پرداخت می‌کنند که این مبلغ در سرفصل‌هایی مانند جهیزیه، مسکن، امور درمانی، خدمات فرهنگی، کمک بلاعوض و سایر خدمات برای مددجویان کمیته امداد استان هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha