فرهنگ تذکر لسانی در جامعه نهادینه شود
کد خبر: 3830179
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

فرهنگ تذکر لسانی در جامعه نهادینه شود

گروه اجتماعی ــ طلبه آمر به معروف فردیسی با تأکید بر اینکه فرهنگ تذکر لسانی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: همگی باید از اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر دفاع کنیم تا جامعه‌ای مطابق با ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشیم.

فرهنگ تذکر لسانی در جامعه نهادینه شود

 امیر دهقان حسن‌زاده، طلبه آمر به معروف فردیسی که طی روزهای اخیر از سوی 6 پسر و سه دختر اراذل و اوباش مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با قمه مجروح شد‌، درباره برخی اخبار مبنی بر اعمال فشار برای تغيير روند پرونده از سوی ضاربان در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه دادستان ملارد، قوه قضائیه و نیروی انتظامی پرونده در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه تمام عوامل این حادثه به غیر از دو نفر دستگیر شده‌اند، افزود: قدردان تلاش نیروی انتظامی و حرکت انقلابی دادستان محترم برای دستگیری این افراد هستم.

دهقان حسن‌زاده با اشاره به اینکه پرونده در دادسرا است و بر اساس شنیده‌ها چهار نفر از عوامل این حادثه به زندان افتاده‌اند، درباره وضعیت کنونی خود تصریح کرد: بر اساس تصمیم پزشک متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان قائم کرج، بستری و تحت نظر هستم.

وی درباره اقدام خود گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند:« با امر به معروف و نهی از منکر راه‌ها ایمن می‌شوند»، در نتیجه باید هر کسی برای خود این وظیفه را قائل شود که تذکری ساده و بدون درگیری را در نظر داشته باشد و در این راه توهین طرف مقابل نیز اصلا اهمیتی ندارد.

دهقان حسن‌زاده با اشاره به اینکه تذکر لسانی در قالب امر به معروف و نهی از منکر موجب بقای جامعه خواهد شد لذا باید در جامعه نهادینه شود، گفت: همگی باید از اصل فریضه امر به معروف و نهی از منکر دفاع کنیم تا جامعه‌ای مطابق با ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشیم.
انتهای پیام

captcha