اهالی فرهنگ و هنر البرز به همایش عفاف و حجاب دعوت شدند
کد خبر: 3825438
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

اهالی فرهنگ و هنر البرز به همایش عفاف و حجاب دعوت شدند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام فراخوان همایش فرهنگی، هنری و قرآنی عفاف و حجاب از هنرمندان، اهالی رسانه، ناشران و فعالان مؤسسه های فرهنگی، هنری، قرآن و عترت و کانون‌های مساجد استان برای ارائه اثر و شرکت در این همایش دعوت کرد.

اهالی فرهنگ و هنر البرز به همایش عفاف و حجاب دعوت شدند

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این همایش به مناسبت هفته حجاب و عفاف ۱۵ تا ۲۱ تیرماه در هفت بخش شامل آثار تجسمی و عکس، رسانه‌ای، ناشران و کتاب‌های چاپ شده، مؤسسه‌های فرهنگی ـ هنری، قرآن و عترت، کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد، فیلم کوتاه و نماآهنگ مرتبط با عفاف و حجاب برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار ۲۰ تیرماه است.

وی افزایش آگاهی‌های عمومی در حوزه عفاف و حجاب، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تشویق به تولید و حمایت از آثار فرهنگی هنری حجاب و عفاف استان البرز و شناسایی مراکز فرهنگی هنری و قرآنی فعال در حوزه حجاب و عفاف را از اهداف این همایش اعلام کرد.

مقدم ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در همایش باید آثار خود از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا ۲۰ تیر ۱۳۹۸ را با تکمیل فرم مربوطه به دبیرخانه همایش و معاونت‌های مربوطه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: فقط آثار شرکت‌کنندگان از استان در همایش پذیرفته می‌شود و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

مقدم ‌اظهار کرد: آئین پایانی همایش روز چهارشنبه، ۲۶ تیرماه ‌در سالن استاد سیروس صابر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با شماره‌های ۳۲۵۶۳۱۲۹، ۳۲۵۶۳۱۳۳ و ۳۲۵۲۶۰۶۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha