اختتامیه دومین جایزه داستان سال در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3801552
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

اختتامیه دومین جایزه داستان سال در قزوین برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس حوزه هنری قزوین گفت: فروردین‌ماه دومین جایزه داستان سال حوزه هنری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

اختتامیه دومین جایزه داستان سال فرودین ماه در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، علی هوشمند در نشست خبری ظهر امروز ۱۸ فروردین ماه با اصحاب رسانه به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت شهادت شهید مرتضی آوینی از بیستم تا بیست‌وهفت فروردین‌ماه به‌عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است و در طول این هفته برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان قزوین در نظر گرفته‌شده که افتتاح برنامه‌های صبح دوشنبه 19 فروردین‌ماه با حضور اعضای حوزه هنری و هنرمندان در گلزار شهدا به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بود.
وی خاطرنشان کرد: روز بیستم فروردین‌ماه مجموعه شعر «رسم پروانگی» از تولیدات حوزه هنری قزوین در دفتر استاندار رونمایی می‌شود ضمن اینکه مجموعه شعر «نفس‌های ماندگار» نیز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین رونمایی خواهد شد.
هوشمند گفت: بیستم تا بیست‌وهفتم فروردین‌ماه نمایشگاه تولیدات تجسمی حوزه هنری قزوین در نگارخانه مهر برپا خواهد شد و با همکاری سازمان بسیج هنرمندان در نگارخانه محصص نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان قزوینی را خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: روز بیست‌ویکم فروردین‌ماه فیلم «23 نفر» با حضور کارگران به نمایش درخواهد آمد و در ادامه برنامه نقد و تحلیل این فیلم را خواهیم داشت.
این مسئول گفت: برنامه «بررسی چهار دهه تحول در ادبیات فارسی در پی زایش ادبیات پایداری» با حضور اساتیدی همچون حمید عابدیها و یزدانی روز بیست‌وپنجم فروردین‌ماه در تالار حافظ حوزه هنری قزوین برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: رونمایی از کتاب «بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس» با حضور دانشجویان بین‌المللی امام خمینی(ره) روز بیست‌وهشتم فروردین‌ماه در محل این دانشگاه برگزار خواهد شد.
رئیس حوزه هنری قزوین با اهمیت تحقق شعار سال خاطرنشان کرد: ورکشاپ طراحی پوستر با موضوع «شعار سال و حقوق بشر آمریکایی» با حضور هنرمندان روز یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین‌ماه در نگارخانه مهر برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: دومین همایش «چله تئاتر» در بهمن‌ماه سال 97 برگزار شد که اختتامیه این جشنواره را در هفته هنر انقلاب اسلامی خواهیم داشت ضمن اینکه روز بیست‌وهفتم فروردین‌ماه دومین جایزه داستان سال حوزه هنری با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.
رئیس حوزه هنری قزوین با اشاره به معرفی نامزد ملی هنرمند انقلاب اسلامی بیان کرد: در هفته هنر انقلاب اسلامی از هنرمندان انقلابی استان نیز تجلیل و تکریم به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام

captcha